fotobooth carnavalsparty

carnaval op school

schaatsen LS

junior journalist wedstrijd

De kinderen van L5/L6 werden getrakteerd met een auteurslezing van Sarah Devos ter gelegenheid van de prijsuitreiking voor de Junior Journalist Wedstrijd. Tien opstellen werden door onze lokale jury genomineerd. Dikke proficiat aan Lander want hij is bovendien de laureaat van de voorronde in Heist o/d Berg! Zijn opstel zal overgemaakt worden aan Davidsfonds nationaal en kan dus meedingen voor een nationale finaleplaats!

We wensen iedereen een jaar vol mooie momenten, vleugels en dromen!

VOORLEESWEEK

11 novemberviering

ONS NIEUWE

KLEIN PARLEMENT

grootouderfeest

De grootouders van onze kleuters vlogen mee naar de wondere wereld van de bloemenweide. Een feest voor groot en klein in de parochiezaal.

viering zeSdeklassers

schoolreis

naar de zoo

Autoluwe week

Door te voet of met de fiets naar school te komen, verzamelen we "zuivere kilometers".

Zo proberen we de grijze stikstofwolken weer helder te krijgen.

fotobooth carnavalparty

Carnaval

SCHAATSEN

Na enkele jaren onderbreking waren we blij dat we met de lagere school terug een bezoekje konden brengen aan de schaatsbaan. We hebben er allemaal van genoten! Dikke dankjewel aan alle helpende handen!

L5/L6: AUTEURSLEZING

De kinderen van L5 en L6 schreven allemaal een opstel voor de Junior Journalist Wedstrijd van het Davidsfonds. Als beloning voor hun inzet kwam de auteur Luc Embrechts een lezing verzorgen. De winnaar en eervolle vermeldingen werden ook bekend gemaakt. Onder het motto 'deelnemen is belangrijker dan winnen' mochten alle kinderen een prijsboek mee naar huis nemen. Dikke dankjewel aan Davidsfonds Booischot voor het sponsoren van de prijsboeken en onze lokale jury voor het jureren van de opstellen!

SINT en pieten

op bezoek

KLEIN PARLEMENT

De eerste vergadering van onze nieuwe leerlingenraad is achter de rug...

Een groepsfoto hoort er dan uiteraard bij!

sporten .... !!!!!

startviering

Afscheidsviering

Diploma-uitreiking

Op 23 juni kregen de zesdeklassers hun diploma.
Nog eventjes genieten en dan sluiten ze hun avontuur in 'hun school onder de kerktoren' af!

Schoolreis Bokrijk

Eerste, tweede en derde leerjaar

Dikketruiendag

onze lichtjes voor wereldlichtjesdag

Zondag 12 december is het "Wereldlichtjesdag".

Alle kinderen maakten op school een lichtje dat wij graag laten schijnen.

Fluo controle door het Klein Parlement

De kinderen van het Klein Parlement stonden de kinderen van onze school vanmorgen op te wachten.
Wie een fluo hesje droeg, kreeg een stempel. Die stempel leverde een extra sticker op de stickerkaart op.
Een dikke duim voor alle kinderen die een fluo hesje droegen. We konden al heel wat stempels uitdelen.
Zeker volhouden, want binnenkort controleren we nog een keertje!

Dag van de leerkracht

Wat een lekkere verrassing !

Dank je wel ouderraad en meester Hans !

mega-opruimactie

Wij ruimden in de omgeving van onze school het afval op. Elke klas kreeg een andere straat - zone.